Notícies de Calella

cup_calella

Aquí podeu consultar les propostes als pressupostos del 2021 que hem fet, tot i amb el poc marge que ens deixen per estudiar el pressupost i per fer les propostes:

Propostes CUP Calella - pressupostos 2021

cup_calella

Aquí teniu les mocions que presentarem al proper ple del dijous 25/02/2021

A partir d'ara mirarem de penjar les mocions aquí per no haver-les de llegir al ple, i així agilitzar-lo i convidar al seguiment i la participació de totes les calellenques i tots els calellencs.

Moció de suport a Pablo Hasél

Moció de suport a la Plataforma Litoral Maresme

Calella s'ha convertit en el punt neuràlgic de la lluita popular a l'alt Maresme. Centenars de persones han sortit al carrer per defensar els drets i llibertats dels ciutadans de Catalunya.

Posem la vida al centre

#RecuperemCalella

Com a actuació a curt termini, malgrat la majoria absoluta del govern a Calella, veiem amb bons ulls les propostes d’ICV i ERC de celebrar una Junta General de RCTV i un consell extraordinari, però considerem que amb això no n’hi ha prou i cal aprofundir en un debat que permeti dotar-nos d’unes estructures de comunicació plural, independent i de qualitat.

Pàgines