XERRADA COL·LOQUI - Per una sanitat pública de tots i de qualitat.

Continuant amb la campanya informativa sobre la situació que es troba la sanitat pública iniciada el passat 15 de Setembre per les Assemblees Locals de la CUP de l'Alt Maresme i La Selva amb les rodes de premsa als hospitals comarcals de Calella i Blanes -els que conformen la Corporació de Salut del Maresme i Selva- comencem el cicle de xerrades - col·loqui que tindran lloc a diferents localitats d'ambdues comarques.

La primera xerrada es realitzarà el proper dijous 25 d'Octubre a Calella a la sala d'actes de la Cooperativa l'Amistat a partir de les 20:00 del vespre. L'acte el protagonitzaran 3 ponents que ens parlaran del funcionament del sistema sanitari al principat, de quines retallades s'han realitzat en aquest sector i com han afectat a la població i a les treballadores i treballadors dels centres sanitaris i dels diferents casos de pressumpta corrupció que han sortit a la llum en els últims temps.

Els ponents són:

Albano Dante - cafèambllet