Comencem l'abril amb sessió del Ple de l'Ajuntament

Des de Cup Calella actuarem com a altaveu dels requeriments del poble.

Aquesta tarda es celebrarà el Ple de l'Ajuntament. Segons l'ordre del dia es tracaran les àrees de Recursos InternsHisenda i Especial de ComptesTerritori i Seguretat, Convivència i Mobilitat. Dins d'aquestes àrees i es parlarà de la modificació de la plantilla de funcionaris i permisos del personal de l'Ajuntament, nomenament i substitut del Jutge de Pau a Calella, l'aprovació inicial de l'Ordenança municipal que regula els establiments destinats a clubs de consumidors de substàncies que poden generar dependència.

Es tractarà també el dictàmen per a l'aprovació inicial de la modificació de l'Ordenança Municipal de la convivència ciutadana i via pública de Calella, i es sotmetrà a vot una moció de rebuig a la suspensió de la Conselleria d'Afers Exteriors.

Des de Cup Calella actuarem com a altaveu dels requeriments del poble. Recolzarem les propostes que impliquin millora per al nostre municipi i rebutjarem aquelles que no ens representin com a iguals o redundin servitud.

Us informarem puntualment del desenvolupament del ple, amb les nostres propostes de millora per a l'apoderament de la veu del poble. Com ja sabeu, tot està per fer i tot és possible.